FAQ

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål. Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så er du altid velkommen til at kontakte os her.

Vi leverer din ordre inden for 1–3 hverdage for mindre pakker og 2–5 hverdage for større forsendelser. Den præcise leveringstid vises altid ved kassen.

Din ordre leveres enten med postbud eller fragtmand – afhængigt af størrelsen. Er din ordre stor, leveres den som én eller flere pakker på palle til kantsten. Det betyder, at leveringen sker til nærmeste tilgængelige sted ved din adresse, men ikke bæres ind.

Ja, men kun efter aftale. Vores lager befinder sig i Hvidovre, kontakt os for nærmere aftale.

Ja, så snart din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med oplysninger om, hvordan du kan spore din forsendelse.

Ønsker du at ændre leveringsinformation eller andet, efter at du har afgivet en ordre, så kontakt os endelig på info@nordicore.dk

Hos NordiCore.dk kan du betale med betalingskort (VISA, MasterCard eller Dankort), MobilePay eller vælge ViaBill, hvis du ønsker at dele betalingen op.

Hos NordiCore.dk kan du vælge imellem at betale med betalingskort (VISA / MasterCard / Dankort), MobilePay eller ViaBill for finansering af købet.

Du kan få finansiering op til 50.000 kr., afhængigt af din kreditgodkendelse gennem vores finansieringspartner ViaBill.
Læs mere her.

Vi tilbyder 14 dages lovpligtig fortrydelsesret samt 100 dages udvidet returret.
For at returnere en ordre, bedes du kontakte os på info@nordicore.dk – så guider vi dig videre.
Du kan læse mere om vores returpolitik her.

Hvis du oplever fejl eller mangler ved din vare i op til 2 år fra købsdato, kan du reklamere ved at kontakte os på info@nordicore.dk. Vi følger de gældende regler for reklamation, og vores kundeservice vil guide dig igennem processen.
Du kan læse mere om vores reklamationspolitik her.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Tag kontakt til os, vi hjælper med glæde.

kONTAKT